#2015-12-28 04:14:04 

Kontakt

Użytkownik

Posty: 47

Skąd: Lublin

Wiek: 20

Powitać szanownych! Ponieważ jestem absolutnie ciemna masa jest chodzi o centra konferencyjne to mam takie pytanie do większych ekperstów czy wynajmując daną salę, gdzie będę chciał zorganizować takie spotkanie konferencyjne, właściciel tego miejsca powinien udostępniać różne sprzęty do prezentacji czy to na własną rękę trzeba sobie kombinować gdzieś? Sorka jeśli denne pytanie, ale nie mam żadnego doświadczenia w tej materii…
#2015-12-28 07:04:39 

Sprężynka

Użytkownik

Posty: 49

Skąd:

Wiek: 33

kiedy faktycznie te sale były różnorodne, ale dzisiaj konkurencja jest ogromna i raczej większość takich obiektów ma sprzęt do prezentacji, sama korzystałam już z kilku sal i zawsze były projektory, jakieś tablice magnetyczne, czasem telewizor się zdarzy.
#2015-12-28 09:19:46 

BuraczanyJoe

Użytkownik

Posty: 81

Skąd: Katowice

Wiek: 18

Kompa to musisz mieć swojego, reszte raczej znajdziesz tam.
#2015-12-28 11:08:24 

Dobroduszna

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Olsztyn

Wiek: 36

prawda jest taka, że profesjonalny człowiek, który chce zrobić profesjonalną konferencję w razie czego jest przygotowany na kadą ewentualność, czy sala daje czy nie to jak i tak uważam, ze warto mieć swoje.
#2015-12-28 11:16:49 

Hi-man

Użytkownik

Posty: 122

Skąd: Radom

Wiek: 29

Jeśli w wa-wie ma być ta sala konferencyjna i chcesz żeby była bardzo dobrze wyposażona to ja mogę Ci polecić jedno miejsce, gdzie już raz miałem przyjemność prowadzić szkolenie, ale do konferencji też się świetnie nadaje. Wejdź sobie na stronę salehrubieszowska.pl/sale-szkoleniowe i zobacz co tam oferują, ceny mają według mnie nie takie wygórowane, a sala jest w samym centrum miasta i do tego dobrze wyposazona.
#2015-12-28 12:05:43 

Kontakt

Użytkownik

Posty: 47

Skąd: Lublin

Wiek: 20