#2016-07-10 23:29:51 

jabłczan

Użytkownik

Posty: 29

Skąd: Radomsko

Wiek: 34

Cześć Wam. Mam pewne pytanie, otóż ;) planuję otworzyć biuro w Poznaniu i chciałbym wynająć tam różne sprzęty, plotery, kserokopiarki itp. Niestety, nie znam się na tamtejszym rynku i chcę zrobić taki mały research ;) Otóż, może ktoś z Was zna jakąś firmę, w której mógłbym takie coś zamówić? Wypożyczyć itp.? Będę wdzięczny za pomoc i rady.
#2016-07-11 00:52:04 

bomberkleszcz

Użytkownik

Posty: 35

Skąd: Kleszczewo

Wiek: 19

Mój znajomy kiedyś wypożyczał używaną kserokopiarkę w Poznaniu jednak to było ho ho chyba z dwa lata temu. Teraz to nie mam pojęcia, ale to wielkie miasto i na pewno są tam takie firmy, o takim profilu działalności, także na pewno coś ogarniesz ;)
#2016-07-11 01:34:33 

wegorz

Użytkownik

Posty: 40

Skąd: Solec

Wiek: 21

U nas w biurze sprowadziliśmy sobie urządzenie wielofunkcyjne Canon 2520 z Poznania ;) Jednak załatwiał to mój przełożony i nie mam namiarów na tę firmę, ale może padnie jej nazwa tutaj w dyskusji, to sobie przypomnę. Wiem tylko, że naprawdę fajne i w świetnej jakości produkty tam mieli.
#2016-07-11 03:33:25 

jabłczan

Użytkownik

Posty: 29

Skąd: Radomsko

Wiek: 34

No cóż, nie chcę zabrzmieć źle i nie chcę narzekać.. ale na razie mi nic nie pomogliście, a wręcz przeciwnie, zdołowaliście, że owszem są takie firmy, ale ich nie pamiętacie itp. Panowie, chcę konkretów ;) Napiszcie albo konkretną nazwę, albo link a nie bawcie się w takie półsłówka.
#2016-07-11 04:50:54 

michail

Użytkownik

Posty: 48

Skąd: Lublin

Wiek: 37

Ja spieszę z konkretami, pod tym linkiem znajdziesz bogatą ofertę ploterów: telekontrakt.pl/category/plotery/ ogólnie to tej stronce jest dużo sprzętów, takie co zdecydowanie się przydadzą do biura itp. z łatwością się dogadasz z nimi i sobie coś kupisz lub wynajmiesz.
#2016-07-11 06:12:05 

Hi-man

Użytkownik

Posty: 122

Skąd: Radom

Wiek: 29