#2016-07-06 23:14:05 

sarna

Użytkownik

Posty: 25

Skąd: Białołęka

Wiek: 18

Założyłam firmę windykacyjną i zastanawiam się w jaki sposób najlepiej mogę się rozreklamować. Może ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby?
#2016-07-07 00:27:13 

stylowa

Użytkownik

Posty: 39

Skąd: Szydłowiec

Wiek: 23

Najlepiej każdemu, kto do was przyjedzie daj gadżet z firmowym logo. To musi być jakaś przydatna rzecz. Na przykład kubek, albo koszulka. Ludzie uwielbiają dostawać takie rzeczy, a zawsze reklamujesz się na co najmniej kilkanaście osób, które zobaczą u kogoś daną rzecz.
#2016-07-07 01:21:28 

krówka

Użytkownik

Posty: 63

Skąd: Wałbrzych

Wiek: 31

Ja bym stawiała na kubek z logiem. Zawsze fajnie mieć dodatkowy kubeczek do pracy albo na działkę. Takich rzeczy nikt nie wyrzuca. Można je rozdawać w ramach nagród albo fantów na festynach i jarmarkach.
#2016-07-07 04:02:24 

makówka

Użytkownik

Posty: 92

Skąd: Nieświń

Wiek: 54

Gadżety zawsze są w cenie. Bardzo dobre wrażenie robi firma, która jest wyposażona w różne sprzęty z firmowym logiem. Według mnie kubki to podstawa.
#2016-07-07 04:13:53 

Rekin-ludojad

Użytkownik

Posty: 105

Skąd: Szczecin

Wiek: 17

Najlepiej działaj na kilku frontach. Jeden z nich to internet, drugi to reklama w okolicy, a trzeci to właśnie prezenciki dla klientów. Jeżeli chodzi o Internet to możliwości masz co najmniej kilkanaście. Od wypozycjonowania strony, co jest wręcz niezbędne, po reklamy gogle i na faceboku. Warto też założyć bloga, który będzie dbał o wizerunek firmy. W okolicy możesz roznosić ulotki lub powiesić bilbordy w kluczowych miejscach. O gadżetach już pisano wyżej, także nie będę się powtarzał.
#2016-07-07 05:56:10 

Hi-man

Użytkownik

Posty: 122

Skąd: Radom

Wiek: 29

Wszystko zależy jak dużo jest to firma. W większych najlepiej od razu założyć dział marketingu, który będzie dbał na bieżąco zarówno o dobrą pozycję w Internecie, jak i kontakt z kluczowymi klientami. Przy mniejszych wszystko trzeba robić samemu. Tak czy siak bez tego ani rusz na współczesnym rynku.
#2016-07-07 08:04:05 

stylowa

Użytkownik

Posty: 39

Skąd: Szydłowiec

Wiek: 23

Zgoda marketing to podstawa i warto zawsze działać na kilku płaszczyznach. Teraz możliwości jest naprawdę bardzo dużo. Ceny takich usług czy gadżetów też są bardzo zróżnicowane, więc można dostosować wielkość przedsięwzięcia do możliwości firmy. Jeżeli jednak ktoś myśli, ze może oszczędzić na marketingu, to znaczy, ze nie zna się na biznesie.
#2016-07-07 10:15:22 

sarna

Użytkownik

Posty: 25

Skąd: Białołęka

Wiek: 18

Nie mogę jakoś bardzo dużo inwestować, ale jestem świadoma, zę bez dobrego marketingu ani rusz.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015